برگزاری مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون سراسری سبزوار

سبزوار(پانا)- در مراسمی که با حضور مسوولان شهری برگزار شد از ۷۶ دانش‌آموز رتبه برتر یک تا سه رقمی آزمون سراسری سال ۹۹ شهرستان سبزوار قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون سراسری سبزوار

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: نخبگان، سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی و ثروت بیکران جمهوری اسلامی هستند.

بهروز محبی با اشاره به این که طی سه دهه اخیر مسائل دانش بنیان، اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار داده است افزود: امروز اندیشه خلاق و نوآور و تفکر، ثروت محسوب می شود.

وی ادامه داد: آینده منتظر جوانان و نخبگان علمی است و جمهوری اسلامی ایران به وجود شما نیاز دارد از این رو باید با کار شبانه روزی و تلاش مضاعف زمینه های لازم را برای اعتلای کشور فراهم کرد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز گفت: نخبگان، هدایای نفیس الهی برای ملت ایران هستند که باید از این ظرفیت‌های بالقوه بیشترین استفاده را در جهت رشد و توسعه کشور کرد.

اسماعیل نصرآبادی افزود: نخبگان عملی با تلاش خود عبارت "خواستن، توانستن است" را به خوبی معنا کردند و موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری مرهون تلاش آنها، والدین، معلمان و کادر آموزشی مدارس بوده است.

وی ادامه داد: این دانش آموزان نخبه، ثروتی هستند که امروز به سرمایه نمادین تبدیل شده‌اند و آنچه امروز میراث دار آن هستند حاصل قدم‌ها، قلم‌ها و خون‌هایی است که باید از آن پاسداری شود.

امام جمعه سبزوار نیز گفت: وجود نخبگان علمی در جامعه بیانگر افق‌های روشن آینده است از این رو وجود نخبگان و استعدادهای برتر برای جامعه و ملت غرور آفرین است و امید به آینده را چندین برابر افزایش می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: دانش آموزانی که با تلاش شبانه روزی رتبه‌های برتر کنکور را در بین هزاران جوان کسب کرده اند مایه مباهات دیار سربداران هستند.

وی با بیان این که علم، تولید قدرت می کند اضافه کرد: نخبگان، مایه افتخار و قدرت برای نظام جمهوری اسلامی هستند که وجود این مغزهای متفکر برای برنامه‌ریزی آینده نظام و پیشرفت کشور ضرروی است.

در پایان این مراسم از دانش آموز رضا ابراهیمی رتبه چهارم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و ۱۱ دانش آموز رتبه دو رقمی و ۶۴ رتبه سه رقمی برتر کنکور سراسری شهرستان سبزوار قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار