ساخت مدرسه برای بزرگترین روستای کشور در تهران

تهران (پانا) -مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 از ساخت مدرسه 8 کلاسه خیر ساز (یاران 12) برای روستای مرتضی گرد تهران به همت خیرین مدرسه ساز شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدرسه برای بزرگترین روستای کشور در تهران

هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 از حضور قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و جمعی از مسئولین محلی و تعدادی از خیرین نیک اندیش در برنامه آیین کلنگ زنی مدرسه 8 کلاسه خیر ساز (یاران 12) برای ایجاد مدرسه متوسطه دوم نظری پسران در جنب مدرسه متوسطه اول (شهادت)در روستای مرتضی گرد خبر داد.

حنیف نیا در گفت و گو با پانا گفت: مرتضی گرد به عنوان بزرگترین روستای کشور فاقد مدرسه متوسطه دوم پسران و دختران بود که با همت خیرین نیک اندیش، کلنگ احداث هر دو مدرسه به زمین زده شد.

وی بیان کرد: طرح خیرین یاران تاکنون در تهران به 14 مدرسه بالغ شده که 10 مدرسه آن مورد بهره برداری قرار گرفته و در سال تحصیلی گذشته نیز طرح (یاران 8) در روستای گلریز منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین وی در پایان، ضمن تجلیل از این حرکت ارزشمندخیرین نیک اندیش، از بانیان این مدرسه خانم ها ریحانی، قلندری، شجاعی و آقایان علیزاده، لاریجانی و میرخاتمی، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار