مشاور امور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

طرح حامی در مدارس استان اجرا می‌شود

بوشهر(پانا)_ مشاور امور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح حامی با هدف حمایت از مدارس مناطق محروم، گسترش عدالت آموزشی و افزایش ارتباطات، تعاملات و تبادلات فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح حامی در مدارس استان اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، لیلا ناظرزاده با بیان اینکه دفتر امور زنان وزارت آموزش و‌پرورش در سال ۹۷ طرح حامی را تدوین کرده است، اظهار کرد: در این طرح تعدادی از مدارس به عنوان حامی، از مدارس مناطق محروم حمایت آموزشی، فرهنگی و مادی می‌کنند.
وی با اشاره به اجرایی شدن این طرح در مدارس استان، عنوان کرد: در این طرح تلاش می‌شود با افزایش ارتباطات، تعاملات و تبادلات فرهنگی، زمینه گسترش عدالت آموزشی و کاهش محرومیت فراهم شود.
ناظرزاده گفت: در این طرح، دانش‌آموزان ضمن آشنایی با خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم بومی، راه‌های حفاظت و پاسداشت از این آیین‌های محلی را فرا می‌گیرند.
مشاور امور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این طرح مستند به سندتحول بنیادین به عنوان سند راهبردی و نقشه راه آموزش و پرورش است، عنوان کرد: تقویت حس نوع دوستی و وطن دوستی و نیز ایجاد شبکه های فعال و فراگیر مشارکت و تبادل تجربیات از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
وی ادامه داد: این طرح محدود به مدارس درون شهرستان و استان نیست و حتی مدارس برون استانی نیز می توانند مدرسه ای در استان دیگری را حمایت کنند.
ناظرزاده در پایان اظهار امیدواری کرد اجرای این طرح و تقویت مدارس حمایت‌پذیر به ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان استان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار