روز جهانی پیاده روی در شهر قدس

شهرقدس (پانا)- به مناسبت روز جهانی پیاده روی مراسمی با حضور دانش آموزان رشته طناب زنی شرکت کننده در برنامه عصر جدید شبکه سه سیما، مربیان و ورزشکاران در پارک مروارید شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی پیاده روی در شهر قدس

این چالش در راستای بهبود سلامت عمومی توسط انجمن بین‌المللی تفیسا (TAFISA) ایجاد شده و هدف آن جذب مخاطبان و ورزشکاران است همچنین دانش‌آموزان گروه طناب زنی پرواز شرکت‌کننده در برنامه عصر جدید شبکه 3 به همراه مربیان و مدرسین فدراسیون ورزشهای همگانی حضور داشتند و این چالش را دنبال کردند که بازتاب های جدیدی در فضای مجازی به دنبال داشت.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرقدس با توجه به شیوع کرونا و فقر حرکتی و کاهش فعالیت جسمانی دانش‌آموزان و خانواده ها از فرصت‌هایی که توسط هر یک از نهادهای جامعه در راستای پویایی ایجاد می‌شود استقبال کرده و همه خانواده‌ها را به حضور بیشتر در برنامه‌های ورزشی که با رعایت فاصله اجتماعی صورت می گیرد دعوت می‌کند تا از بروز بیماری‌های غیرواگیر که زمینه اصلی بیشتر آنها از کم‌تحرکی است، جلوگیری شود.

گفتنی است این چالش با هشتگ‌های iranwwd# و worldwalkingday# برگزار شد و به قید قرعه به نفرات شرکت کننده جوایزی اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار