نیکبخت: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در آموزش و پرورش منطقه ۱۷ رایگان شد

تهران( پانا )- جلسه توسعه پیش دبستانی ها با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، اعضای شورای معاونین ،کارشناس مشارکتها، عطاردی،کارشناس مشارکت ها و داوود گرجی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در آموزش و پرورش منطقه ۱۷ رایگان شد

مهدی نیکبخت، توسعه پیش دبستانی ها را به عنوان یک کار فرهنگی و آموزشی برشمرد و اظهار داشت: ارائه خدمات به دانش آموزان پیش دبستانی از چند جهت حائز اهمیت است. آموزش مهارت های اولیه به دانش آموزانی که سن آنها ۵ سال تمام است بسیار اهمیت دارد. ارائه خدمات رایگان به مردم منطقه باعث ترغیب اولیا می‌شود تا فرزندان خود را به این مراکز آورده و از خدمات آن استفاده کنند.
نیکبخت در ادامه افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت مراجعه حضوری اولیا دانش آموزان از جمله اقدامات مهم منطقه جهت حفظ سلامت همشهریان است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ گفت: دوره ابتدایی دوره پایه ای است و دوره پیش دبستانی پایه ابتدایی است. با ارتقا و بهبود وضعیت در ابتدایی و پیش دبستانی، پایه ابتدایی می تواند با جذب نوآموزان و توجه ویژه به آنها، در زمینه آموزش مهارت های اولیه، امور فرهنگی و آموزشی میسر شود.
نیکبخت در ادامه افزود: تولید محتوای مجازی جهت ادامه فعالیت ها در فضای مجازی در اختیار قرار دادن بسته های آموزشی به دانش آموزان بازمانده از فضای آموزش درمجازی از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار