خسروی: به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای سرکشی دچار مشکل شده‌ام

تهران (پانا) - عضو هیأت ‌رئیسه کمیسیون امور داخلی مجلس گفت در حال حاضر به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای رفت و آمد و سرکشی میان روستاهای حوزه انتخابیه با مشکل مواجه شده‌ام که به نظر می‌رسد مجلس باید خودرویی در اختیار نمایندگان قرار دهد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خسروی: به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای سرکشی دچار مشکل شده‌ام

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسین خسروی درباره تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان گفت: در قضایا نباید افراط و تفریط کرد چنانچه نمایندگان بدون وسیله نقلیه به درستی به مأموریت خود بپردازند و البته باید نحوه اعطای خودرو به گونه‌ای باشد که مجلس را دچار حاشیه نکند.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حوزه انتخابیه اینجانب بیش از ۵۰۰ روستا دارد که همگی نیازمند سرکشی با وسیله نقلیه هستند، اظهار داشت: نمایندگان برای ایفای مأموریت‌های خود در سطح تهران و شهرستان‌ها نیازمند وسیله نقلیه هستند.

وی افزود: نیاز نیست این وسیله نقلیه به نام نمایندگان باشد بلکه می‌تواند خودروی سازمانی و صرفا در اختیار نماینده باشد و در دوره‌های بعدی نیز به نمایندگان دیگر تعلق گیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل عدم دریافت خودروی مجلس برای رفت و آمد و سرکشی میان روستاهای حوزه انتخابیه با مشکل مواجه شده‌ام که به نظر می‌رسد مجلس باید خودرویی در اختیار نمایندگان (بدون سند زدن به نام آنها) قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار