آیا ترامپ از قدرت کناره‌گیری می‌کند؟

تهران (پانا) - به دنبال ابتلای رئیس‌جمهوری آمریکا به کرونا احتمال کناره‌گیری وی از قدرت و جانشینی معاونش مایک پنس وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیا ترامپ از قدرت کناره‌گیری می‌کند؟

به گزارش جماران از رویترز، یک وزیر دولت انگلیس اعلام کرد که دولت کشورش برای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که به کرونا مبتلا شده است آرزوی شفای عاجل می کند.این وزیر انگلیسی اشاره کرد که واشنگتن پروتوکلی مشخص برای جانشنی ترامپ در صورت لزوم دارد.

«رابرت جنریک» وزیر مسکن انگلیس امروز جمعه به شبکه اسکای نیوز گفت:همه ما می خواهیم که بهترین آرزوهای خود را برای ترامپ و بانوی اول و خانواده ترامپ بکنیم و برای آنها شفای عاجل را آرزو داریم.

وی افزود: درباره خودمان می دانیم چه رخ می دهد، زمانی که بوریس جانسون نخست وزیر اعلام کرد که وی به کرونا مبتلا شده است، سیاست را کنار گذاشت.همه می خواهیم که ترامپ و همسرش را ببینیم که بهتر می شوند.

وزیر مسکن انگلیس در ادامه گفت که ایالات متحده آمریکا پروتوکل واضحی دارد که در صورت لزوم به موجب آن معاون رئیس جمهور آمریکا(مایک پنس) اداره امور کشور را به عهده می گیرد.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد که وی و «ملانیا ترامپ» همسرش به کرونا مبتلا شدند.

ترامپ در توئیتی نوشت که آزمایش کرونای وی و همسرش مثبت شده است.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-۱۹ بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فوراً آغاز می‌کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است.

وی پنجشنبه شب اعلام کرده بود که به دنبال ابتلای یکی از دستیارانش به بیماری «کووید ۱۹» به همراه همسرش تست کرونا داده و خود را قرنطینه می کند. اما با این حال ساعت یک صبح جمعه به وقت واشنگتن در صفحه توئیترش نوشت: «نتیجه تست بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد. ما روند قرنطینه و بهبودمان را فورا آغاز خواهیم کرد. ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.»

پزشک کاخ سفید لحظاتی بعد از انتشار این توئیت دونالد ترامپ اعلام کرد که حال عمومی رئیس جمهوری آمریکا «خوب» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار