با اعلام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

استان اصفهان بر سکوی نخست سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور

اصفهان(پانا) _ دانش آموزان استان اصفهان در سی و هشتمین جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی و هنری "فردا" موفق به کسب 105مقام برتر شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
استان اصفهان بر سکوی نخست سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: دانش آموزان هنرمند استان در سی و هشتمین جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی و هنری "فردا" با کسب 34 رتبه اول، 37 رتبه دوم، 34 رتبه سوم و 70 رتبه برگزیده بیشترین رتبه ها را در میان استان های کشور از آن خود کردند.
وی با اشاره به رشته های این جشنواره تصریح کرد: رشته های هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهش و هنرهای آوایی مرداد ماه 99 به صورت مجازی برگزار و بیش از شش هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد بیش از دو هزار نفر به عنوان منتخب برگزیده شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان بیش از 900 هزار نفر رشته در این دوره از جشنواره مشارکت داشتند که پس از داوری در مراحل مدرسه و منطقه، بیش از سه هزار اثر انتخاب و نهایت 507 اثر برگزیده استان به مرحله کشوری راه یافت.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا" به عنوان اولین جشنواره‌ای است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد برگزار شد و فضای جدیدی برای مسابقات ایجاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار