معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان آتش نشانی شهر تهران:

فرهنگ سازی ایمنی باید تقویت شود

شهرری(پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت ما در بحث فرهنگ سازی ایمنی ضعیف هستیم و نیاز داریم که ارکان‌های مختلف در این زمینه به ما کمک کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی ایمنی باید تقویت شود

رسول هلال‌ایردموسی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان آتشنشانی شهر تهران در مراسم بزرگداشت روز ناشنوایان در شهرری گفت: ما باتمام توانایی‌هایی که داریم در بحث فرهنگ‌سازی ایمنی ضعیف هستیم و نیاز است که از ارکانهای مختلف مانند آموزش و پرورش به ما کمک کنند البته در آموزش و پرورش شرایط خیلی بهتر شده و همکاری خیلی خوبی بین ما و این ارگان ایجاد شده است.

رسول هلال‌ایردموسی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که جای کودکان استثنایی در این آموزش‌ها خالی است و ما نباید فقط آموزش بدهیم و از آن رد شویم بلکه باید یک کار ماندگار و اثر بخش انجام دهیم، زیرا این دانش‌آموزان حق شهروندی دارند و ما باید به این فکر کنیم که آن‌ها چگونه در مواقعی که حادثه‌ای رخ می دهد به ما خبر دهند. ما یک کار گروهی را در دستور کار قرار داده‌ایم افرادی که متخصص این امر هستند در آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های تهران به ما کمک کنند تا بتوانیم کدگذاری کنیم یا دستگاهی طراحی شود که به کمک این عزیزان بیاید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران عنوان کرد: ما در قبال این بچه‌ها مسئول هستیم و باید بتوانیم کار مفیدی برای آن‌ها انجام دهیم. برنامه ما این‌است مربیانی که مخصوص دانش‌آموزان ناشنوا هستند را تحت آموزش قرار دهیم و دوره‌های مختلفی را در حوزه کمک‌های اولیه آتش‌نشانی ارائه دهیم تا این آموزش‌ها را در محتوای درسی به بچه‌ها آموزش دهند و در مقابل قرار است که مربیان ما هم دوره‌های زبان اشاره را آموزش ببیند تا بتوانند در شرایط خاص به دانش‌آموزان عزیز ناشنوا کمک کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار