پیام رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان بمناسب روز جهانی ناشنوایان

اهواز (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ۳۰ سپتامبر، روز جهانی ناشنوایان را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان بمناسب روز جهانی ناشنوایان

در پیام علی ممبینی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن روز جهانی ناشنوایان فرصت مغتنمی است تا قابلیت ها، شایستگی ها و توانایی های افرادی که در اندیشه و عمل ثابت کرده اند ناشنوایی محدودیت نیست، ارج بنهیم و اراده استوار آنان را برای پیمودن مسیر تعالی، رشد و پیشرفت پاس بداریم.

روز جهانی ناشنوایان به انسان های ثابت قدم، استوار و سرشار از امیدی متعلق است که با خودباوری دوشادوش سایر آحاد جامعه در راستای سربلندی، توسعه و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

دانش آموزان با نیازهای ویژه شنوایی در استان خوزستان نیز بارها ثابت کرده اند که در علم آموزی، فعالیت های آموزشی و پرورشی و کسب افتخارات دانش آموزی در حوزه های فرهنگی و هنری پیشگام هستند و با تلاشی روز افزون پله های افتخار و ترقی را طی می کنند.

اینجانب روز جهانی ناشنوایان را به تمامی ناشنوایان، به خصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه شنوایی در استان خوزستان، همچنین خانواده های گرامی و مربیان صبور و فرهیخته آنان در آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آینده‌ای روشن در سایه الطاف الهی خواستارم .

علی ممبینی

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار