به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد شهید آوینی خبرنگار انجام شد:

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران شهرستان پردیس

پردیس (پانا) - به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت شهید آوینی، نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس برگزار و در پایان با حضور مسئولین آموزش و پرورش از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران شهرستان پردیس

در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه‌ های دیداری و شنیداری و فعالان فضای مجازی صورت گرفت، حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به اینکه رسالت بسیار بزرگی بر دوش خبرنگاران در جامعه است و این موضوع نقش پررنگ خبرنگاران در دانایی جامعه را مشخص می ‌ کند؛ گفت : خبرنگاران می ‌ توانند نقش مؤثری را در افزایش علم و آگاهی ایفا کنند و این مسؤولیت خطیر فشارها، استرس ‌ ها و نگرانی ‌ های بسیاری را به همراه دارد که یک خبرنگار را از افراد دیگر متمایز می ‌ کند .

او تصریح کرد : در جریان آزاد اطلاعات، رسانه به عنوان یک ابزار برای امانت ‌ داری و تبیین ارزش ‌‌ های اخلاقی شناخته می ‌ شود؛ خبرنگار باید چشم گویای جامعه باشد و با نگاه ریزبین و باریک ‌ اندیشی او یک رشد و شور اجتماعی فراهم می ‌ شود . خبرنگاران در مسیر خبرنگاری رخدادهای تلخ و شیرینی را تجربه می ‌ کنند و این چشم بینا می ‌ تواند زمینه نقد سازنده را در جامعه فراهم کند .

حسنوند با توجه به شیوع ویروس کرونا، فضای آموزشی سال تحصیلی پیش رو را فضایی متفاوت از سال‌ های قبل بیان کرد و با توجه به این شرایط اولویت آموزش و پرورش را در فعالیت‌ های خود حفظ سلامت دانش‌ آموزان و معلمان دانست .

او با تاکید بر نظر شواری مدرسه در جریان روند فعالیت آموزشی، استفاده از بستر آموزشی شبکه شاد، برنامه‌ های آموزشی صدا و سیما، بسته‌ ها و سی‌ دی‌ های آموزشی اشاره کرد و گفت: مشارکت اولیاء و کنترل فعالیت دانش‌آموزان روند آموزش مجازی را موثرتر می‌کند.

حسنوند در حوزه خبرنویسی تاکید کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه فرهنگی است و با توجه به رسالت خبرنگاران در کار فرهنگی باید نگاه ویژه‌ای به آن در جهت ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت دانش‌آموزان داشته باشند.

در این نشست خبرنگاران شهرستان سوالاتی در مورد مشکلات خانواده‌ها در آموزش فضای مجازی، سرویس معلمان شهرستان و نگرانی خانواده‌ها در سال‌های آینده به جهت کمبود فضای آموزشی پرسیدند که حسنوند به سوالات آنان پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار