رویوران: ارتباط کشورهای عربی با رژیم صهیونسیتی صرفا آشکار شده ولی تحولی اتفاق نیافتاده است

تهران (پانا) - یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل با بیان اینکه در عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونسیتی آشکارسازی صورت گرفته ولی تحولی اتفاق نیافتاده است، گفت آمریکا به دلیل عقب ماندن از چین در حال خروج از منطقه است اما می‌خواهد وضعیت جغرافیایی رژیم صهیونسیتی را حفظ کند. 

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رویوران: ارتباط کشورهای عربی با رژیم صهیونسیتی صرفا آشکار شده ولی تحولی اتفاق نیافتاده است

حسین رویوران در چهارمین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که عصر امروز در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: کشورهای عربی هرچند از قبل هم ارتباط داشتند اما در این زمان به خاطر انتخابات ترامپ، روابط خود را با رژیم صهیونسیتی علنی کردند. آشکارسازی اتفاق افتاده اما تحولی اتفاق نیافتاده است، امارات متحده عربی و بحرین هیچ وقت این ور نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا در یک رقابت جدی با چین است، گفت: به دلیل بیماری کرونا و رکود اقتصادی در آمریکا که حدود ۲۰ درصد است، عملا تولید ناخالص چین به آمریکا نزدیک خواهد شد. به همین دلیل آمریکا از منطقه خارج می‌شود ولی نمی‌خواهد رژیم صهیونسیتی را تنها بگذارد و با این قراردادهای سازش می‌خواهد موقعیت جغرافیایی این رژیم را حفظ کند.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل افزود: کشورهایی مانند عربستان، چاد، سودان و قطر و ... هم قرار است این روند را دنبال کنند. این کارها برای خالی کردن دل ما است، می‌خواهند ما را دچار استیصال کنند. این تحولات سطحی و زودگذر است، مردم قطعا این موضع‌گیری‌های خیانت بار را تحمل نمی‌کنند که نمونه بارز آن کشور مصر است.

رویوران با بیان اینکه مردم این خیانت‌ها را قبول نمی‌کنند، تاکید کرد: کشورهای عربی دچار خطای بزرگی شدند چون مطمانا رژیم صهیونسیتی به هیچ‌ وجه به داد آنها نخواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار