اردوی کمانداران تیم ملی در تبریز

تبریز(پانا) - اردوی ۱۰ روزه کمانداران تیم ملی در تبریزدر حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی کمانداران تیم ملی در تبریز

مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان در گفت و گو با خبرنگار پانا درمورد اردوی ۱۰روزه در تبریز گفت : بچهای تیم از تاریخ پنجم مهر ماه تا شانزدهم مهر، برای اردوی ۱۰روزه جهت تمرین و رفع مشکلات تجهیزاتی به تبریز اعزام شدند.

وی افزود: اردوی قبلی که در کیش برگزار شده بود، جهت ریکاوری گروه بوده و رکورد های بهتری را ثبت کرده و امیدواریم در تبریز نیز رکورد های بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان درمورد وضعیت اردو در تبریز با تشکر از دست اندرکاران این اردو گفت : استادیومی فوق العاده خوب و کاملا اختصاصی در اختیار تیم ملی قرار دادند و سیبل و پایه سیبل نیز به حد کافی موجود است.

مجید میررحیمی افزود :سه نفر از بچهای تیم، تبریزی هستند. میلاد وزیری سهمیه مسابقات آسیا را کسب کرد و صادق اشرفی عضو تیم ملی است و خانم شجاع مهر یکی از امید های کسب سهمیه المپیک در رشته بانوان می باشد که امیدواریم در مسابقات پیش رو بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند .

بدون وقفه اردو ها ادامه دارند

امید نجاری سرپرست تیم‌های ملی تیروکمان نیز در ادامه درمورد وضعیت اردو در تبریز صحبت کرد و گفت: بعدازشرایط کرونا با توجه به اینکه سال آینده اواخر خردادماه مسابقات انتخابی المپیک و کسب سهمیه در شهر پاریس فرانسه را داریم ،تصمیم بر این شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی اردو ها برگزار شوند و اردوی تبریز دومین اردوی ما در این راستا بوده است.

وی اظهار امیدواری کردکه در این اردو ها تمرین کافی را داشته و افتخار آفرین های بسیاری را کسب کنیم و ادامه داد: بدون وقفه اردو ها برگزار خواهند شد تا کسب سهمیه داشته باشیم و در بخش بانوان کسب سهمیه گروهی داشته و در بخش آقایان با حضور میلاد وزیری می‌توانیم کسب سهمیه انفرادی داشته باشیم .

خبرنگار :زهرا علمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار