حدود نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان (پانا)- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف افزون بر ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در مرزهای جکیگور واقع در شهرستان راسک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حدود نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش روابط عمومی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی روز چهارشنبه اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی «مورتان» مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اجرای کمین هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در کمین و محاصره مرزداران می‌دیدند و توان مقابله با آنان را نداشتند از محل متواری که پس از تعقیب و گریز طولانی خودروی حامل موادمخدر از ناحیه لاستیک‌ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و قاچاقچیان پس از پیاده شدن از خودرو با برجا گذاشتن محموله موادمخدر محل را ترک کرده و مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی حامل موادمخدر، ۴۰۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

وی با تأکید بر عزم جدی مرزبانی در برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر خاطرنشان کرد: دستگیری قاچاقچیان در دستور کار است و مرزداران استان با هوشیاری کامل در راه مبارزه با موادمخدر این بلای خانمان سوز در جامعه تا پای جان تلاش خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار