پرسپولیس چشم انتظار حکم نهایی؛ امیدها هنوز زنده است

تهران (پانا) - پرسپولیسی‌ها همچنان امیدوار هستند کنفدراسیون فوتبال آسیا همان برخوردی که با تیم متمول قطری داشت را با قهرمان ایران هم داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس چشم انتظار حکم نهایی؛ امیدها هنوز زنده است

کنفدراسیون فوتبال آسیا که ثابت کرده است با اختلاف عجیب‌ترین کنفدراسیون عضو فیفا است، در دیدارهای مرحله گروهی دست به کاری عجیب زد و در حالی که مهدی بن عطیه در دیدار با الشارجه از زمین اخراج شده بود و نمی‌توانست تیمش را در دیدار با پرسپولیس همراهی کند، اما کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ساعتی پیش از دیدار الدحیل و پرسپولیس اعلام کرد کارت قرمز داده شده به این بازیکن اشتباه بوده و محرومیت او لغو شده است.

اما در صحنه‌ای تقریبا مشابه با صحنه اخراج بن عطیه، در دیدار مرحله یک هشتم نهایی تیم‌های پرسپولیس و السد قطر، داور اهل کره جنوبی به اشتباه سیامک نعمتی را در دقایق پایانی بازی اخراج شد تا دیدار مرحله یک چهارم نهایی که امشب برگزار خواهد شد را از دست بدهد و حالا همین صحنه کنفدراسیون فوتبال آسیا را در آزمون بزرگی قرار داده است که نشان دهد پول و قدرت اعراب تاثیری در احکام این کنفدراسیون ندارد.

بلافاصله پس از این بازی افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس به صورت رسمی و مکتوب به کارت قرمز مدافع راست این تیم اعتراض کرد تا هواداران این تیم امیدوار باشند که کنفدراسیون فوتبال آسیا نعمتی را هم مانند مدافع مراکشی الدحیل به بازی برگرداند و این بازیکن تاثیرگذار بتواند در دیدار مقابل پاختاکور حضور داشته باشد.

اما در حالی که بیش از 3 روز از اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس گذشته، کمیته برگزاری رقابت‌ها هنوز پاسخ مثبت یا منفی به درخواست پرسپولیسی‌ها نداده است اما پیگیری‌ها از قطر حاکی از این است که تلاش‌های افشین پیروانی برای گرفتن پاسخ از کمیته برگزاری رقابت‌ها همچنان ادامه دارد و شاید تا ساعات آینده خبر لغو محرومیت سیامک نعمتی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام شود.

البته دست یحیی گل محمدی برای انتخاب جانشین سیامک نعمتی بسته نیست، پرسپولیس در پست نعمتی بازیکن جانشین دارد و مهدی شیری به اردوی تیم اضافه شده است و اگر این محرومیت بخشیده نشود، شیری در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار