رییس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

افتخارآفرینی دانش آموزان اصفهانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

اصفهان ( پانا) - حمید امینی رییس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 19 دانش آموز اصفهانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره سراسر کشور در رشته های 14 گانه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش آموزان اصفهانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

حمید امینی در گفتگو با پانا ، با اعلام این خبر افزود: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در 4 مرحله آموزشگاهی، ناحیه ای، استانی و نهایتا کشوری برگزار شد که در استان اصفهان و در مرحله آموزشگاهی این مسابقات، بیش از 240 هزار نفر از دانش آموزان نواحی و مناطق شرکت نمودند که از این تعداد 50 هزار نفر نیز در مرحله ناحیه/منطقه ای به رقابت پرداختند.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که دو مرحله نخست این مسابقات پیش از شیوع بیماری کووید-19 برگزار شده بود افزود: پس از برگزاری مسابقات پژوهشی و آوایی در سطح نواحی و مناطق، 300 نفر از دانش آموزان به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله با توجه به شیوع کرونا، مسابقات به صورت غیرحضوری و برخط برگزار شد.

وی ادامه داد: در نهایت و با اجرای مرحله استانی مسابقات، 74 نفر از دانش آموزانی که حائز رتبه های برتر استان شده بودند به مرحله کشوری راه یافتند و در رقابت با دانش آموزان سراسر کشور، 19 نفر از دانش آموزان اصفهانی در رشته های 14 گانه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

امینی در پایان افزود: کسب بیش از 13 درصد رتبه های برتر کشوری توسط دانش آموزان دختر و پسر اصفهانی با توجه به شرایط خاص برگزاری مسابقات، یک دستاورد بسیار ارزشمند بوده و تلاش های دانش آموزان، همراهی مربیان و اولیا بسیار قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار