رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

سرگروه‌های برتر پرورشی استان تجلیل شدند

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پس از ارزیابی عملکرد سرگروه‌های پرورشی در سال تحصیلی گذشته، از 5 سرگروه برتر، تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه‌های برتر پرورشی استان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، محمود حقدوست با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته، 18 نفر از نیروهای پرورشی به عنوان سرگروه درشهرستان‌ها/مناطق فعالیت داشته‌اند، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌های، جشنواره‌ها، اردوهای تخصصی، مسابقات، ابتکارات در برگزاری هفته تربیت اسلامی و تجلیل از فعالان حوزه پرورشی شاخص‎های ارزیابی عملکرد یک ساله سرگروه‌های پرورشی توسط دبیرخانه استانی بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس این ارزیابی، سرگروه‌های پرورشی در شهرستان‌های دشتستان و گناوه و مناطق کاکی، سعدآباد و آبپخش به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

حقدوست با اشاره به اینکه هدایت و نظارت امور پرورشی شهرستان و مدارس وظیفه سرگروه‌های آموزشی است، تصریح کرد: فعالیت سرگروه ها در راستای تحقق سند تحول و بر اساس برنامه عملیاتی سالانه ابلاغی توسط اداره کل انجام شده است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در خصوص اهداف فعالیت سرگروه‌های پرورشی عنوان کرد: توسعه مستمر شایستگی‌ها و مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای معلمان با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، ارتقای نقش معلمان در طراحی، تدوین، اجرا، نظارت و ارزشیابی برنامه‌های درسی و آموزشی از اهداف فعالیت سرگروه‌های در شهرستان‌ها/مناطق است.

وی افزود: افزایش ارتباط و تعامل اثربخش بین معلمان و برنامه‌ریزان درسی، گسترش فرهنگ پژوهش و توسعه تحقیق و کاربست آن در مدارس، تبادل نظر و تجربه بین اعضای گروه‌های آموزشی و تربیتی در فرآیند تعلیم و تربیت و پرورش به‌منظور خلاقیت و نوآوری در آنان و انتقال به سایر معلمان از دیگر اهداف است.

حقدوست در پایان با اشاره به شرایط ویژه سال تحصیلی جارری گفت: امیدواریم که در سال تحصیلی جدید، شاهد توسعه و رونق‌های فعالیت‌‌های خلاقانه با استفاده از ظرفیت‌ شبکه شاد برای تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار