مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

علم و دانش کلید دستیابی به بهشت است

تهران(پانا)- مدیر عامل مجمع‌خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت احداث مدرسه در مناطق محروم بستری را برای رشد، شکوفایی و سربلندی دانش آموزان مناطق کم برخوردار فراهم می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
علم و دانش کلید دستیابی به بهشت است

مجید پیروزان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مدرسه دوازده کلاسه در منطقه محمودآباد شهرری اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای بیش از هزار متر با همکاری اداره کل نوسازی مدارس،‌ سپاه، دهیاری و شورای شهرستان احداث خواهد شد. محمود آباد شهرری یکی از مناطق لازم‌التوجه در زمینه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری بود که به لطف خداوند موفق به ساخت مدرسه در این منطقه و خدمت به دانش‌آموزان این ناحیه شدیم.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: کودکان فرشتگان روی زمین هستند و هر کس این فرصت را پیدا کند که برای تحصیل و تعلیم و تربیت این فرشتگان نقشی داشته باشد سعادتمند است.

او با اشاره به ‌اینکه جهل و نادانی ریشه همه مشکلات و ناکامی‌هاست تاکید کرد: هر چقدر ملتی آگاه و باسواد باشد بهتر می‌تواند مسائلش را حل کند و بر مشکلات فائق آید و با جدیت باید گفت بهشت در همین دنیا قابل دست یافتن است و کلید آن علم و دانش است.

پیروزان یادآوری کرد: برای این که در آگاهی مردم نقش داشته باشم افتخار دارم تا در ردیف خیرین، خدمتی هر چند کوچک به آینده‌سازان کشور کنم و در باسواد شدن مردم سهیم شوم.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان‌ گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی توسعه و پیشرفت کشورها آموزش و پرورش است و ما هم اگر در این عرصه قوی باشیم به جایگاه علمی کشور کمک‌ کرده‌ایم، بنابراین امیدواریم خیرین همچنان در کار مدرسه‌سازی مشارکت کنند تا آینده کشور تضمین شود.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار