نشست مشترک مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان سلطانیه

زنجان (پانا) - مهندس رحمانی هزار رود فرماندار شهرستان سلطانیه با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مهندس خواجه ای مدیرکل این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار شهرستان سلطانیه

در ابتدا مهندس خواجه ای به تشریح عملکرد این نهاد در سطح روستاها اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی که پس از انقلاب ایجاد شده، سهم بسزایی در خدمت رسانی به کشور به ویژه روستاییان داشته است. وی ادامه داد: رسیدگی به محرومین و مستضعفین، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی کشور از جمله نکات اساسی است که گستره این ماموریت از جانب امام خمینی (ره) بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه، این نهاد در سطح شهرستان ها به ویژه شهرستان سلطانیه در راستای خدمت رسانی به محرومین فعالیت ها ی مهمی داشته است، افزود: تعداد کل واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان ۶۲۷۴ واحد بوده که از این تعداد ۴۷ درصد مقاوم سازی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۹۱۱ خانوار روستایی و ۵۱۳ خانوار شهری از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان استفاده نموده اند.

در ادامه رحمانی هزار رود، فرماندار سلطانیه با بیان اینکه، بنیاد مسکن استان از طریق ایجاد بستر و زمینه های مناسب به خوبی توانسته در اقدامات خود در زمینه عمران و آبادانی روستاها موفق عمل نماید، گفت: فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح­ های توسعه ­ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت­ ها در روستاها کاملا مشهود است.

وی در ادامه بر گسترس تعاملات بین این دو مجموعه به ویژه در زمینه تامین مسکن محرومین تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار