بحری‌زاده خبر داد

تلاش برای ارائه فعالیت‌های آموزشی اعضای سازمان دانش‌آموزی در بستر شبکه‌های تلویزیونی

۲۵۸ مدرس خبرگزاری پانا در آبان ماه آموزش می‌بینند

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی بیان کرد تلاش می کنیم فعالیت‌های آموزشی اعضای سازمان را در بستر شبکه‌های تلویزیونی نیز به دانش‌آموزان عضو و علاقه‌مندان به فعالیت‌های سازمان ارائه دهیم.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ارائه فعالیت‌های آموزشی اعضای سازمان دانش‌آموزی در بستر شبکه‌های تلویزیونی

اسماعیل بحری‌زاده در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش‌آموزی که صبح روز گذشته شنبه ۵ مهرماه به صورت ویدئو کنفرانس در محل این سازمان برگزار شد گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی دو بسته تحولی دارد که یکی از آنها مرتبط با سازمان دانش‌آموزی است و تمام بسته تحولی امسال در بستر فضای محازی قابل اجرا خواهد شد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های آموزشی اعضای سازمان را در بستر شبکه‌های تلویزیونی نیز به دانش‌آموزان عضو و علاقه‌مندان به فعالیت‌های سازمان ارائه دهیم در همین زمینه این هفته نشست مشترکی با مدیر شبکه آموزش سیما داریم که امیدواریم نتایج خوبی در پی داشته باشد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در خصوص برنامه و فعالیت‌های جدید خبرگزاری پانا اضافه کرد: در فاز اول مدرسان این خبرگزاری در آبان ماه آموزش می‌بینند؛ ۲۵۸ مدرس، سپس ۴۵۶ دانش آموز خبرنگار پانا استان‌ها و در گام سوم ۴ هزار و ۲۳۰ خبرنگار دانش‌آموز در پانا مناطق آموزش خواهند دید تا در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ حرکت به سمت تحقق هدف مطلوب ما در افق ۱۴۰۴ تحت عنوان هر مدرسه یک خبرنگار آغاز شود.

بحری‌زاده بیان کرد زیر مجموعه‌های مجلس دانش‌‌آموزی نیز در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق ایجاد خواهد شد تا فعالیت‌های مجلس با کیفیت و مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در سطوح مختلف پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار