غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در رامشیر

اهواز (پانا) -آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس  در شهرستان رامشیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در رامشیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس ‌‌‌‌با حضور حاج ابراهیم متنیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان ،سایر مسئولین وخانواده معظم شهدا، جانباز و مردم شهیدپرور شهرستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ضمن غبارروبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده با آرمان‌های شهدای والامقام ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر ضمن تشکر از حاضران در مراسم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان‌های راه حق و عدالت عنوان کرد و گفت: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

او در ادامه افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار