افتتاح دبستان "دکترجمال السادات گوشه" در لواسانات

تهران (پانا) - فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک در مراسم افتتاح دبستان "دکترجمال السادات گوشه" در روستای تیمور آباد لواسانات عنوان کرد: ساخت و تجهیز مدارس روستایی توجه به موضوع عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبستان "دکترجمال السادات گوشه"  در لواسانات
همزمان با آغاز جشن عاطفه ها و شروع سال تحصیلی جدید با همت خیر مدرسه ساز و حضور فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1؛ حجت السلام لواسانی، امام جمعه لواسانات؛ الهام رحیمی، مدیر آموزش و پرورش بخش لواسانات و برخی مسئولین محلی و شهرستان شمیرانات، دبستان دخترانه "دکترجمال السادات گوشه " در روستای تیمورآباد لواسانات افتتاح شد.
در ابتدای مراسم امام جمعه لواسان در مورد اهمیت تحصیل علم و دانش مطالبی بیان کرد؛ در ادامه سید مومن، ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز به ویژه خیر مدرسه ساز دبستان "دکترجمال السادات گوشه" گفت: مدرسه‌سازی، تجهیز مدارس، مرمت و نوسازی مدارس فرسوده از جمله امور خیریه‌ای است که در اسلام جایگاه بالایی دارد، چرا که این مکان مقدس در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان تاثیر فراوانی دارد.

الهام رحیمی، رئیس آموزش و پرورش بخش لواسانات ضمن تشکر از خیر گرانقدر؛ از مشکلات عدیده ای که جهت احداث این دبستان وجود داشت، سخن گفت و ابراز امیدواری کرد تا با تسهیل امور مدرسه سازی راه جهت فعالیت خیرین هموارتر شود. همچنین با ساخت و نوسازی مدارس مخصوصا در روستاها شرایط تحصیل برای دانش آموزان مناسب تر شود. لازم به ذکر است که دانش آموزان این روستا در مدرسهای قدیمی و مختلط مشغول به تحصیل بودند.

دانش آموزان این روستا خوشحال و مسرور هستند و از بانیان احداث مدرسه جدیدشان قدردانی می کنند و از مشکلات فراوان مدرسه ی قدیمی خود که پیش از این در آنجا درس می خواندند، سخن گفتند.

با همت خیر مهربان دیگر برای تحصیل خود از مکان آموزشی قدیمی خود استفاده نمی کنند بلکه در فضایی استاندارد و ایمن علاوه بر اینکه بهتر از گذشته درس خود را ادامه می دهند با شور و اشتیاقی که در مدرسه جدید به وجود آمده به فردایی بهتر امیدوار شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار