مرگ ۷ نفر بر اثر کرونا ویروس در فارس

شیراز(پانا)- طبق آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس، با مرگ ۷ هم استانی دیگر در روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۴۵ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مرگ ۷ نفر بر اثر کرونا ویروس در فارس

معاون درمان دانشگاه با اعلام این آمار در استودیو سلامت دانشگاه تا امروز، یکم مهر گفت: با انجام بیش از ۲۷۹ هزار و ۴۴۷ مورد نمونه آزمایشگاهی مربوط به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون، آمار موارد مثبت قطعی شناسایی شده به ۵۰ هزار و ۳۷۸ مورد رسیده است.
علی اکبری با بیان اینکه هم اکنون ۷۷۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ به ۴۶ هزار و ۹۷۱ نفر از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و گفت: این افراد هم اکنون با سلامت کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.
اکبری افزود: با توجه به اینکه در استان‌های همجوار، این بیماری با موج و شدت بیشتری در جریان است، از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند و با مجموعه سلامت فارس برای مقابله با این بیماری همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار