مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد؛

ساخت استخرهای سرپوشیده ویژه کارگران

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تلاش داریم تا در تمامی شهرستان های تابعه برای کارگران استخرهای سرپوشیده احداث کنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت استخرهای سرپوشیده ویژه کارگران

محمدرضا یوسفی در جریان بازدید پروژه در حال احداث استخر کارگران مینوی خرمدره، عنوان کرد: این پروژه به تحقق فصل هشتم قانون کار به منظور تامین رایگان ورزش برای کارگران کمک می‌کند.

وی افزود: برای ساخت این پروژه از تبصره 2 ماده 38 قانون کار استفاده کردیم و برای تکمیل آن ریالی نیز از بودجه دولتی استفاده نشده و امیدواریم به مناسبت روز کارگر در سال آینده افتتاح شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: ما تلاش داریم تا در شهرستان های زنجان برای کارگران استخر سرپوشیده احداث کنیم. با این کار، ضمن آنکه استفاده از خدمات این مجموعه‌ها برای کارگران رایگان است، عواید حاصل از آن نیز به جامعه کار و تلاش استان خواهد رسید.

یوسفی یادآور شد: قانون کار ظرفیت‌هایی دارد که می‌توانیم با استفاده از آنها به بسیاری از خلاها رسیدگی کنیم و تعهد خود در قبال نیروی کار به‌عنوان ارزشمندترین بخش تولید و اقتصاد را اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به زودی نیز پروژه ساخت یک مجموعه آبی در زنجان را کلنگ زنی خواهیم کرد که دقیقا در راستای راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای صیانت از نیروی کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار