گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرری

شهرری (پانا) - گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین ناحیه یک شهرری در هنرستان آیت الله صدر منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرری

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با گرامی داشت هفته دفاع‌مقدس گفت: هفته دفاع‌مقدس می‌تواند پر از تجربیات مختلف برای دانش‌آموزان باشد و اگر ما به تاریخ انقلاب اسلامی ایران نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت و شکوفا شدن برای مردم ایران هموار شد.

او ادامه داد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب‌ با تحریم های اقتصادی و ترور شخصیت‌ها و راه‌های دیگر سعی کرد انقلاب اسلامی را ازهدف اصلی خود دور کند و به آن ضربه بزند که در هشت سال دفاع مقدس شهیدان و جانبازان بسیاری تقدیم این راه شدند، جانبازان و شهیدانی که جان خود را در حلقه اخلاص قرار دادند که با عنایت خداوند دفاع مقدس به یک معارفه عظیم تبدیل شد و تجربیات بسیار زیادی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

نوروزیان با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم ما شناخت سرزمینی است که در آن زندگی می‌کنیم گفت : ما باید سرزمین و تاریخ دفاع مقدس خود را بشناسیم و معارف انقلاب‌اسلامی را مطالعه کنیم تا بتوانیم خود را در مسیر شکوفا شدن قرار دهیم و به موفقیت برسیم ما می‌توانیم با اعتماد به نیروهای داخلی بر دشمنان پیروز شویم.

او عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جوانانی بودند که توانستند با تقویت روحیه خود‌باوری در جنگ پیروز شوند ما باید این روحیه خود‌باوری را در جامعه رواج دهیم و در هر موقعیتی از توانمندی‌ها و انرژی جوانان استفاده کنیم و مسئولیت‌ها را برعهده آنها قرار دهیم ما باید درباره تجربیات دفاع مقدس تحقیق و مطالعه داشته باشیم و اجازه ندهیم که راه شهدای اسلام فراموش شود.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار