زنگ چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اصفهان نواخته شد

اصفهان ( پانا) - زنگ چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اصفهان با حضور اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سردار شیروانیان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اصفهان نواخته شد

در آیین نمادین زنگ چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان ما در این سن دنبال الگو برای زندگی خود می گردند. به ویژه ما فرهنگیان با تبیین و تحلیل دفاع مقدس بهترین قهرمانان را به آن ها یاد آوری کنیم، قهرمانانی چون شهید خرازی، شهید همت و سایر شهدا که جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی از دست دادند. در واقع، رویکرد آموزش و پرورش در مواجهه با هفته دفاع مقدس رویکرد تحلیلی و تبینی باشد.

وی گفت: ما مکلفیم آموزش به همه دانش آموزان ارائه شود، چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری، ولی عده ای به دنبال اهدافی هستند و خوشحال می شوند بحث آموزش در کشور ما متوقف شود. ما قول می‌دهیم به خانواده ها که موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت کنیم. در ادامه سردار شیروانیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان صحبت هایی در مورد بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد دفاع مقدس بیان فرمودند. در پایان مراسم از مادر سردار شهید حاج حسین خرازی سرکار خانم تابش تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار