قبول‌شدگان کنکور تا 5 مهر مهلت انتخاب رشته دارند

ساری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ از روز چهارشنبه ۲ مهرماه لغایت شنبه ۵ مهرماه است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قبول‌شدگان کنکور تا 5 مهر مهلت انتخاب رشته دارند

اسفندیار نظری با بیان اینکه در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته شماره رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می گیرد، گفت: «در صورتی که در زمان ثبت نام، اعلام علاقه مندی به رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صورت نگرفته است با پرداخت مبلغ ۱۸۶۰۰۰ریال از طریق درگاه سازمان سنجش می توان نسبت به اعلام علاقه مندی به رشته های مذکور اقدام کرد.»

او خطاب به داوطلبان گفت در صورتی که در کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی شده اید، در این مرحله با پرداخت هزینه مربوط به علاقه مندی به رشته‌های این دانشگاه ها به مبلغ ۹۳۰۰۰ ریال از طریق درگاه سازمان می توانید علاقه مندی خود را اعلام کنید. سامانه انتخاب رشته مجازی از تاریخ ۲مهرماه از طریق درگاه سازمان سنجش قابل استفاده توسط متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

نظری تصریح کرد: «متقاضیان علاقه مند به انتخاب رشته های تحصیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی (بجز متقاضیان چهار رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی (www.azmoon.org) مراجعه کنند. انتخاب رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امسال در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش باید وارد شود.»

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: «در صورت انتخاب رشته دوره روزانه و قبولی در آن، تحت هیچ شرایطی حق شرکت در آزمون سراسری سال آینده برای انتخاب رشته های روزانه را نخواهید داشت. متقاضیانی که در سهمیه ثبت نامی خود مغایرتی مشاهده می کنند لازم است تا تاریخ ۲مهرماه به ارگان های مربوطه مراجعه و نسبت به حل مساله سهمیه خود اقدام کنند.»

متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت در سوابق تحصیلی خود لازم است تا تاریخ ۲مهرماه به منطقه آموزش و پرورش شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار