غبار روبی مزار شهدا گمنام با حضور مدیر منطقه۱۷

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17،به همراه اعضای شورای معاونین با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان ابوذر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
غبار روبی مزار شهدا گمنام با حضور مدیر منطقه۱۷

در اولین ساعات اداری چهلمین سالگرد دفاع مقدس مهدی نیکبخت، با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان ابوذر ضمن ادای احترام به مقام شامخ تمام شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای دانش آموزی و فرهنگیان درخصوص رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: برای انتقال این عظمت به نسل های بعد باید از ایثارگری رزمندگان، فرهنگ ایثار و شهادت آنان یاد شود.
نیکبخت گفت: اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شد. دیدار با شهدا تداعی کننده والاترین ارزشهای انسانی و از جان گذشتگی فرزندان ناب ملت و پیروان مخلص ولایت است که در آزمون بزرگ شناخت یاران واقعی انقلاب اسلامی سرافرازانه اوج سعادت و افتخار را با ترجمان زیباترین واژه نامه یعنی جهاد و شهادت پذیرا شدند.
وی افزود: جوانان این میهن در جنگ تحمیلی، برای دفاع از دین و مکتب و مذهب جان خود را فدا کردند تا راه ما روشن شود.
وی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی اهمیت زیادی دارد و آن چیزی که ما را منسجم و اتحاد ما را بیشتر میکند ذکر همین مناسبات ارزشمند است.
در پایان این مراسم ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدای گمنام دفاع مقدس، با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار