تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم منطقه3

تهران (پانا) - با حضورفیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۳ و کارگروه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی با موضوع تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان  استانی  جشنواره نوجوان سالم منطقه3

جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع تقدیر از برگزیدگان نفرات برتر جشنواره نوجوان سالم با هدف شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان، به منظور ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر،سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان با حضور فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی وتربیت بدنی و منطقه ۳ و حبیبه افسرطلا، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه۳ برگزار شد.

یارمحمدی در این مراسم گفت: مهمترین اهداف این جشنواره، گسترش نهضت پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، شناسایی ظرفیت‌ و قابلیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، معرفی دستاوردها و ابتکارات در مدارس و شناسایی و معرفی الگوهای موفق آموزش پیشگیری به کودکان و نوجوانان است.
یارمحمدی در ادامه اظهار کرد: نوجوانان و جوانان جامعه مورد هجوم انواع آسیب های اجتماعی بویژه مواد مخدرخانمان سوز قرار گرفته اند، به همین منظور اشاعه فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند اثرات مثبتی داشته باشد.

گفتنی است سه نفر از دانش آموزان منطقه ۳ در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب رتبه های برتر شدند که با اهدا لوح تقدیر و جوایزی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار