برگزاری جلسه شورای بهداشتی منطقه 3

تهران (پانا) - جلسه شورای بهداشتی منطقه 3 با حضور محمد رضا صفری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه درخصوص مسائل بهداشتی و تصمیم گیری آن در منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای بهداشتی منطقه 3

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه3: اولین جلسه شورای بهداشتی در سال تحصیلی جدید با حضور محمدرضاصفری، معاون توسعه و پشتیبانی فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی سمیه محمدی، کارشناس سلامت و تندرستی و اعضای کمیته سلامت منطقه در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا یارمحمدی، معاون پرورشی منطقه3 ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه جهانی و مردم شریف ایران اسلامی گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع بیماری کرونا لزوم رعایت بهداشت و توجه به مسایل بهداشتی بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید، تجربه جدیدی را آغاز کردیم چون این مسیر ناشناخته است نیازمند مشارکت و همراهی همه همکاران هستیم.

سپس سمیه محمدی، کارشناس سلامت و تندرستی گزارشی از بازدید مدارس در روزهای آغازین سال تحصیلی ارایه داد و اذعان کرد که با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا ویروس کلیه پروتکل های بهداشتی باید در بازه زمانی حضور کاملا رعایت شود و از ورود افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند. جلوگیری شود چون دراین شرایط، حفظ جان انسان ها ارجحیت دارد.

در این جلسه ضرورت ضدعفونی هر روزه ی منطقه مورد تاکید قرار گرفته و تصمیماتی در خصوص وضعیت بهداشت مدارس و محیط اداره گرفته شد.

در پایان محمدرضاصفری، معاون توسعه و پشتیبانی ضمن آرزوی ریشه کنی این بیماری، تاکید کرد که مجموعه کارکنان آموزش‌ و پرورش منطقه 3 بسیج شده اند تا پروتکل‌های بهداشتی هم در اداره و هم در مدارس به طور جدی رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار