بازدید معاون پرورشی منطقه17 از روند رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس

تهران(پانا) - طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از روند آموزش حضوری و مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی منطقه17 از روند رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی به همراه زهرا خدایی، کارشناس بهداشت و سلامت و ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، از روند وضعیت آموزش حضوری مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس هفده شهریور، فدک و باجلان بازدید کرد.
در این بازدیدها پور محمود با حضور در جمع همکاران ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید در مورد مشکلات و نیازهای مدارس در این ایام گفتگو و ضمن ارائه راهکارهای لازم از زحمات همکاران تشکر کرد و گفت: رعایت پروتکل ها ی بهداشتی در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ضروریست مدارس به شکل بسیار جدی رعایت کنند. پورمحمود گفت: امروز در کنارانجام فرایند آموزش و پرورش، اولویت اصلی ما در مدارس حفظ سلامت دانش آموزان است. بنابراین ضروریست اهداف آموزشی و پرورشی درمدارس با دقت و ظرافت خاصی دنبال شود تا توام با حفظ سلامت دانش آموزان و کارکنان مدارس است.
وی در ادامه در گفتگو با همکاران گفت: با وجود سختی ها و کمبودها به همت شما بزرگوران امر آموزش و پرورش در شبکه شاد هم دنبال می شود ولی با عنایت به اینکه نقش و همراهی اولیا در آموزش های مجازی از همیت زیادی برخوردار است باید اولیا هماهنگ با فعالیت ها و برنامه های معلم ورود کنند که در مدارس ابتدایی می تواند عدم وجود هماهنگی آسیب های جدی به روند آموزش دانش آموزان وارد کند.
وی افزود: در دوره تحصیلی ابتدایی اولیا با توجه به روش و نوع آموزش ها می توانند آموزشها را با دانش آموزان پیگیری کنند و در رشته های فنی دانش آموزان نیاز مبرم جهت حضور در کارگاه ها و استفاده از فضا و اموزشهای آنها دارند که ضروریست مدیران محترم هنرستان ها زمینه فعالیت های حضوری را برای دانش آموزان ایجاد کنند و به حدی اعتماد سازی شود تا با خیال آسوده فعالیت های عملی و کارگاهی خود را در مدارس انجام دهند.
وی در ادامه گفت: لازم است فعالیت های پرورشی معاونان و مربیان پرورشی در فضای مجازی شبکه شاد در کنار کلاس های درس برنامه ریزی و پیگیری شود. بنابر این همکاران حوزه پرورشی می بایست اهتمام جدی جهت انجام فعالیت های پرورشی داشته باشند و برنامه مدون مقطعی و حتی سالانه در این رابطه داشته باشندو باید این را مد نظر داشته باشیم که قرار نیست تعلیم و تربیت تعطیل شود بلکه روشها و فضای انجام فعالیت تفاوت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار