در نشست هم‌اندیشی پویش مهر عاطفه‌ ها مطرح شد؛

افزایش ۶۶۰ برابری کمک‌های خیران در سیستان و بلوچستان

جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مهارت مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آورده خیران برای ساخت فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان از سال ۹۵ تا ۹۸ افزایشی ۶۶۰ برابری داشته است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۶۶۰ برابری کمک‌های خیران در سیستان و بلوچستان

حمید رضا رخشانی امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: نوع دوستی یک موضوع محوری در باورهای دینی است که در برگزاری جشن عاطفه‌ها تبلور می‌یابد.
وی افزود: برگزاری این جشن همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس موجب نهادینه سازی مهارت مشارکت پذیری در دانش آموزان می شود و سبب می‌شود تا این کودکان و نوجوانان فعلی در آینده به خیرانی تاثیرگذار در جامعه تبدیل شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به تاثیر مثبت روانی این حرکت نوع دوستانه اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشن حضور و همت جهادگونه همه را می طلبد تا بتوانیم به دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل کمک کنیم و فرهنگ سازی در این زمینه روز به روز تداوم داشته باشد.
رخشانی به ظرفیت شبکه شاد در برگزاری مجازی جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از شبکه شاد و دیگر شبکه های اجتماعی در فضای مجازی کمک زیادی به استقبال و مشارکت دوچندان مردم در این امر نوع دوستانه خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: با ایجاد این امکان در شبکه شاد می توانیم به صورت مجازی ماهانه یا هر سه ماه یکبار به این حرکت خداپسندانه استمرار بخشیم.

خرید تبلت دانش آموزی با کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌ها
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک از سوی مردم جمع‌آوری شده که ۸۰ میلیون تومان آن کمک نقدی است.
عبادی افزود: براساس تصمیمی که در مرکز گرفته شده است قرار است تا با کمک های نقدی جمع آوری شده در هر استان برای دانش آموزان تبلت دانش آموزی خریداری شود.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۱۰۸ میلیون تومان کمک نقدی از مدارس سیستان و بلوچستان جمع آوری شد که بیشترین آن با ۱۲ میلیون تومان به ایرانشهر اختصاص داشت.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان نیز استفاده از ظرفیت شبکه شاد در جمع آوری کمکهای نقدی خیران و دانش آموزان استان را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار