رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر:

اداره فرهنگ و ارشاد آماده همکاری با گروه های نمایشی دانش آموزان است

کاشمر(پانا)-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر از آمادگی این اداره برای همکاری با گروه های نمایشی دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اداره فرهنگ و ارشاد آماده همکاری با گروه های نمایشی دانش آموزان  است

علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشمر در گفت و گو با پانا در رابطه با گروه های نمایشی گفت: در اسفند ماه سال 1398 که به تازگی ویروس کرونا در کشورمان منتشر شد، بنا بر نظر ستاد پیشگیری از کرونا، اجراها و تمرین های گروه های نمایشی را برای حفظ سلامتی هنرمندان تعطیل کردیم.

وی اظهار کرد: فعالیت آموزشگاه های آزاد هنری در اوایل مرداد ماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز اعلام شد و آموزشگاه‌ها نیز با دریافت این بخشنامه فعالیت‌های خود در زمینه‌های آموزش بازیگری، نویسندگی و کارگردانی آغاز کردند.

توکلی ادامه داد: گروه های نمایشی نیز به قصد اجرا برای عموم مردم تمرین های خود را شروع کردند و انشالله نمایش های زیبایی در سالن های نمایشی شهرستان کاشمر خواهیم داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد از همکاری با گروه های نمایشی دانش آموز خبر داد و گفت: قبل از شیوع برق آسای کرونا گروه هایی داشتیم که آماده اجرا در سالن های سرو بودند و به زودی نیز اعلام آمادگی خواهیم کرد که سازمان فرهنگ و ارشاد از دانش آموزان هنرمند استقبال می کند.

وی گفت: ما شروع فعالیت های هنری را از حوزه آموزش و پرورش و مدارس می بینیم، هنرمندانی که در آینده می خواهند هنر خود را به نمایش بگذارند مقدمه یادگیری شان از مدارس است.

توکلی گفت: از عاشقان علم خواهشمندم که در کنار یادگیری دروس حتما در یک رشته هنری نیز فعالیت کنند چرا که این کار باعث افزایش پیشرفت آنها می شود.

وی اظهار کرد: کلیه خدماتی که برای خبرنگاران فراهم می شود از سامانه رسانه های کشور در معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار