والدین سیستان و بلوچستانی رکورددار بیشترین مشارکت در ثبت نام مدارس هستند

زاهدان (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد از مجموع یک هزار فرم نظرسنجی تکمیل شده توسط والدین در کشور در زمینه نظارت بر فرآیند ثبت نام مدارس، 739 فرم توسط والدین سیستان و بلوچستانی تکمیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
والدین سیستان و بلوچستانی رکورددار بیشترین مشارکت در ثبت نام مدارس هستند

مریم سرابندی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: امسال برای نخستین بار والدین در فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس نقش نظارتی داشتند و از نظرات آنان در جهت بهبود این فرآیند استفاده شد.

وی با بیان اینکه بالاترین میزان مشارکت در این طرح توسط والدین سیستان و بلوچستانی انجام شده است، تصریح کرد: این نظارت به دو شکل حضوری و مجازی برای والدین امکان پذیر بود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: والدین می توانستند علاوه بر حضور در مدارس از طریق سامانه Shekayat.medu.ir بر فرآیند دانش آموز خود در مدرسه نظارت داشته باشند و نظرات خود را به صورت محرمانه ثبت کنند.

سرابندی خاطر نشان کرد: همچنین در این سامانه لینکی مربوط به نظرسنجی والدین وجود داشت که بعد از اتمام فرآیند ثبت نام مدارس مشخص شد از مجموع یک هزار فرم نظرسنجی، 739 مورد مربوط به والدین سیستان و بلوچستانی است.

وی با تاکید بر این که صداقت، اخلاق مداری و رعایت ضوابط و قوانین از سیاست های اولیه آموزش و پرورش است، تصریح کرد: اگر والدین و مردم در کنار آموزش و پرورش باشند قطعا در تمامی خدمات آموزشی و اداری می توانیم موفق تر باشیم.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در سامانه ذکر شده قسمتی مربوط به گزارشات مردمی است که والدین می توانند نظرات و پیشنهادات خود را به صورت کاملا محرمانه به ثبت برسانند و به ما در امر نظارت کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار