برگزیدگان مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزی گیلان تجلیل شدند

رشت ( پانا) - دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده استان گیلان در مسابقه های قرآن، عترت و نماز امروز "پنجشنبه" از طریق ویدیو کنفرانس تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزی گیلان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان،دانش آموزاگفت: ۲۳۵ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده در سی و هشتمین دوره از مسابقه های قرآن، عترت و نماز استان امروز طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس تجلیل شدند.

جمیل غریب اظهار کرد: در این برنامه ارتباط ویدیو کنفرانسی از مرکز استان گیلان با هر یک از شهرستان ها برقرار شد و دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده لوح تقدیر را از معاون پرورشی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه از ۷۴ برگزیده راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز از گیلان ۱۹ نفر موفق به حائز رتبه کشوری شدند، افزود: از این تعداد چهار نفر در رشته های حفظ ۱۰ جزء، کل، حفظ عمومی و نهج البلاغه رتبه اول کشوری را به دست آوردند.

وی اظهار کرد: افزون بر ۱۷۰ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقه ها شرکت کردند که از این تعداد افزون بر ۲ هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: این مسابقه ها در رشته های حفظ کل، عمومی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، قرائت تحقیق و ترتیل و اذان برگزار شد.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۸۶ هزار دانش آموز است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار