برگزاری اولین جلسه قطب سه مدیران دارالقرآن الکریم مناطق در دارالقرآن منطقه ١٧

تهران (پانا)- نخستین جلسه قطبی مدیران دارالقران ها با حضور مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، و مدیران دارالقران های مناطق۱۲،۱۴،۱۵،۱۶،۱۷،۱۹ در دارالقران نور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه قطب سه مدیران دارالقرآن الکریم مناطق در دارالقرآن منطقه ١٧

در ابتدای جلسه زهرا نجاری، مدیر دارالقران نور،ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام شهادت سید الساجدین، زین العابدین (ع) گفت: نخستین جلسه قطبی مدیران دارالقران های شهر تهران، با هدف سیاست گذاری و نحوه انعکاس فعالیت های مجازی انجام شده و محتواهای تولید شده توسط دارالقرآن های کریم مناطق ۱۹ گانه تهران، در شبکه شاد برگزار شد.

سپس مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید الساجدین، زین العابدین، امام علی بن الحسین (علیه السلام)، از زحمات مدیران دارالقران ها قدردانی کرد و گفت: با اشاره به مفاهیم اشاره شده در آیات شریفه سوره مبارکه انفال، تحقق پیروزی در همه عرصه ها را وابسته به اراده و قدرت لایزال الهی است. وی در خصوص فعالیت دارالقرآن های کریم در این ایام گفت: که ضروری است، فعالیت های مجازی برای معرفی این مراکز در شبکه شاد انعکاس پیدا کند. بنابراین لازم است تمامی مدیران و معاونان پرورشی مدارس را در کانال اداره قرآن، عترت و نماز در شبکه شاد عضو کرده و اخبار و فعالیت های مجازی دارالقرآن ها را در خبرگزاری پانا و سایت منطقه منتشر کنیم تا همه دانش آموزان و خانواده آنها بهره مند شوند.

مهدی نعیمی با تاکید بر این نکته که اکثر فعالیت ها و مسابقات ما قابلیت اجرا در فضای مجازی را دارد تصریح کرد: نباید نمازخانه مدارس به دست فراموشی سپرده شود، ضبط دروس آموزش قرآن کریم، هدیه های آسمانی و ... می تواند در فضای زیبای نمازخانه انجام شود. نعیمی اضافه کرد: بیماری کرونا تهدید بزرگی است اما فرصت هایی را هم ایجاد کرد و با استناد به کلام مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) که " اگر من رهبر نبودم، فرمانده فضای مجازی می شدم" خاطر نشان کرد: همه ما به فضای مجازی ورود پیدا کردیم، تخصص و تجربه کسب کردیم و با نرم افزارهای خوبی آشنا شدیم که پیش از این چنین نبود.

نعیمی در ادامه افزود: دارالقرآن ها همانند سازمان مدرسه هستند وضمن بیان‌ مسائل حقوقی و مالی بر رعایت ضوابط و مقررات اداری و مالی در این مراکز تاکید کرد.

در پایان، مدیران دارالقرآن ها گزارشی از فعالیتها ارائه کرده و نقطه نظرات خود مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار