با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل؛

جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - دومین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان و سایر اعضای شورا، در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و دغدغه مندی اعضای شورای انجمن استان، اظهار کرد: امروز ضرورت دارد کارگروه‌هایی ذیل این شورا تشکیل شود تا از مشارکت مادی و معنوی سایر بزرگواران بهره برده و بتوانیم برخی چالش‌های پیش رو را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به استقبال آینده و تغییرات برویم، گفت: در این زیست بوم جدید با وجود برخی چالش‌ها و مشکلات، ظرفیت‌های جدیدی را شاهد هستیم که باید از تمامی این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

معاون آموزش متوسطه استان اضافه کرد: با وقوع شرایط جدید و تغییرات حادث شده، به عینه شاهد محوریت مدرسه هستیم و فعالیت ها مدار تصمیمات شورای مدرسه دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اولیا نسبت به گذشته بیشتر شده است، افزود: بخش عمده فعالیت های تربیتی به واسطه مشارکت اولیا محقق می شود و به سرانجام می رسد و امروز والدین به عنوان یاریگران تربیتی حداکثر همراهی و همگرایی را با دستگاه تعلیم و تربیت دارند و بایستی از این ظرفیت بهره برده و به طور کمی و کیفی فعالیت ها را ارتقاء بدهیم.

بهرامی گفت: "آموزش" و "سلامت" دو موضوع پراهمیت است و امروز موضوع سلامت مهمتر از آموزش است چرا که می توان کمبودهای آموزشی را جبران کرد، اما جبران کمبودهای بهداشتی به مراتب دشوار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات شورای انجمن استان، اظهار کرد: اصل مشارکت پذیری اولیا به عنوان سهامداران تعلیم و تربیت خدشه ناپذیر است و در راهبری این موضوع نقش هر یک از اعضای شورا حاضر مهم ارزیابی می شود.

بهرامی در پایان ارتباط موثر با معلمان، مشارکت در فعالیتهای آموزشی، نگاه ویژه به حوزه سلامت و مشارکت همدلانه را از جمله نقش های اساسی والدین در این شرایط عنوان کرد و افزود: معلمان تا جایی که می‌توانند پای کار هستند و جا دارد از زحمات تمامی همکاران در جای جای استان تشکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار