نگاهی به دیدار عقب افتاده از هفته اول لیگ یک فرانسه

شیرهای فرانسوی در جهنم مون‌پولیه

تهران (پانا) - المپیک لیون که فصل گذشته همراه با لایپزیش شگفتی‌سازهای فوتبال اروپا بودند، امشب دیدار عقب افتاده خود در لیگ یک فرانسه را برگزار خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شیرهای فرانسوی در جهنم مون‌پولیه

پرونده هفته اول لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) امشب با برگزاری یک بازی عقب افتاده در شهر مون‌پولیه بسته خواهد شد.

در تنها دیدار باقی مانده از هفته اول، مون‌پولیه که در خانه تیمی خطرناک نشان داده است به مصاف المپیک لیون خواهد رفت، تیمی که تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت اما نتوانست فینالیست شود و به فرانسه برگشت.

مون‌پولیه - المپیک لیون / ساعت 23:30 ورزشگاه استاد دو لا موسون شهر مون‌پولیه

مشیل در زاکاریان (ارمنستان) - رودی گارسیا (فرانسه)

آخرین بازی روبرو: مون‌پولیه یک - المپیک لیون صفر

براساس برنامه اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه قرار بود مون‌پولیه و المپیک لیون مانند سایر تیم‌ها در هفته اول به مصاف هم بروند اما حضور المپیک لیون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا بازی دو تیم عقب افتاده و به امشب منتقل شود. حالا دو تیم در حالی این بازی عقب افتاده را به میزبانی مون‌پولیه برگزار خواهند کرد که تاکنون هیچ یک از دیدارهای تاریخ دو تیم که در خانه مون‌پولیه برگزار شده با تساوی بدون گل به پایان نرسیده است.

اما پیش از این بازی، هر دو تیم دو بار در لیگ یک فرانسه به میدان رفته‌اند که حاصل این دو بازی برای مون‌پولیه 3 امتیاز و برای المپیک لیون 4 امتیاز بوده است، هر چند نباید فراموش کرد که مون‌پولیه در ورزشگاه خانگی تیمی خطرناک است و در دیدارهای اخیر خانگی خود سه برد متوالی بدست آورده و 7 بازی بدون باخت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار