آغاز توزیع پک تحصیلی در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل از آغاز توزیع پک تحصیلی در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع پک تحصیلی در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اردبیل

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی و چالش‌های مطرح در خصوص تأمین گوشی و تبلت برای دانش آموزان گفت: طرح «شور عاطفه ها» همزمان با بازگشایی مدارس از ۲۲ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت و برخلاف سال‌های گذشته به صورت فیزیکی و نصب چادر در سطح شهر نخواهد بود و سعی می‌کنیم به صورت غیر حضوری نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی کنیم.

او تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را یادآور شد و افزود: ۵۹۰۰ دانش آموز و ۷۰۰ دانشجو تحت پوشش این نهاد است و درصدد تأمین نیازهای تحصیلی آنان از طریق منابع کمیته امداد و مساعدت‌های خیرین هستیم و با توجه به شرایط کرونا دغدغه امسال ما تأمین گوشی، تبلت و تلویزیون برای دانش آموزان و خانواده‌های دارای دانش آموز است که که از خیرین در این رابطه درخواست کمک داریم.

دشتی از آغاز توزیع پک تحصیلی در بین دانش آموزان تحت پوشش خبر داد و گفت: پرداخت هزینه خرید کتب درسی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی را شروع کرده ایم که از خیرین گرامی دعوت می‌کنیم به کاروان حمایت از ۵۹۰۰ دانش آموز استان بپیوندند و هر کدام با هر مبلغ کمکی در این کار حسنه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کمک‌های جمع آوری شده در طرح شور عاطفه‌ها را یادآور شد و افزود: پارسال خیرین استان و مراکز نیکوکاری ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در طرح شور عاطفه‌ای کمک کرده بودند که انتظار و پیش بینی ما برای امسال رقمی بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

دشتی با اشاره به جذب ۲۶ هزار حامی ایتام در استان گفت: این خیرین ۱۶۰۰ کودک یتیم را حمایت می‌کنند و به صورت میانگین ماهانه ۳۰۸ هزار تومان به حساب آنان واریز و به دانش آموزان غیر یتیم نیز ماهانه ۱۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار