دری: آموزش دروس عملی و کارگاهی هنرستان ها حضوری است

تهران (پانا) - پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران آموزش دروس عملی و کارگاهی هنرستان ها را حضوری اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دری: آموزش دروس عملی و کارگاهی هنرستان ها حضوری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، پانته آدرّی معاون آموزش متوسطه شهر تهران نقش راهبران آموزشی (مدیران هنرستان ها) در تدوین و اجرای برنامه هفتگی به صورت ترکیبی (حضوری -غیرحضوری) به دلیل تنوع رشته ها و عناوین سبد درسی مصوب شاخه های فنی، حرفه ای و کاردانش را بسیار مهم دانست.

معاون آموزش متوسطه شهر تهران در خصوص آموزش دوره دوم متوسطه فنی، حرفه ای و کاردانش گفت: با عنایت به دستورالعمل بازگشایی و راهنمای ارسالی، مجددا تاکید می شود آموزش دروس عملی و کارگاهی (شایستگی های فنی و استانداردهای مهارتی) در هنرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی(ضد عفونی تجهیزات و ابزار آلات ، تهویه کارگاه و ...) متناسب با شرایط فیزیکی مدرسه، وسعت کارگاه ها، تعداد هنرجویان، رشته و زمینه تحصیلی در درون و بیرون مدرسه (برون سپاری) با مصوبه شورای مدرسه به صورت حضوری (4 زنگ 35 دقیقه ای) است.

معاون آموزش متوسطه پایتخت عنوان کرد: آموزش دروس عمومی، شایستگی های غیر فنی و پایه، تئوری دروس کارگاهی و ... با مصوبه شورای مدرسه به صورت ترکیبی(حضوری و غیر حضوری) است. قطعا نقش راهبران آموزشی (مدیران و هنرآموزان ارجمند) در انعطاف پذیری و اتخاذ راهکارهای اقناعی برای مشارکت حداکثری ذینفعان در ارائه خدمات آموزشی و تربیتی با کیفیت و حسن اجرای برنامه هفتگی و سبد درسی تاثیرگذار است، زیرا ارزشیابی دروس عملی و کارگاهی به صورت حضوری خواهد بود.

وی اظهار کرد: مسئولیت نظارت بر حسن اجرا و ارائه سبد درسی مصوب، ارائه بازخورد و مداخله موثر برای بهبود شرایط با کارشناسی فنی و حرفه ای-کاردانش و معاونت آموزش متوسطه مناطق است و اطلس یادگیری هنرستان ها نشان می دهد که فرد فرد هنرجویان از چه الگو و با چه شرایطی خدمات آموزشی و تربیتی دریافت می کنند و قطعا برای هنرجویان بازمانده از فضای مجازی (شبکه شاد) و رسانه ملی آموزش های حضوری، درسنامه، جزوه، بسته های یادگیری و...در هنرستان پیش بینی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار