مدیر آموزش و پرورش در دیدار با بازنشستگان فرهنگی:

به داشتن چنین بازنشستگان فرهیخته و آگاهی می بالیم

اهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اهر در دیدار ماهانه با بازنشستگان فرهنگی با آقایان رحیمی و رضازاده دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
به داشتن چنین بازنشستگان فرهیخته و آگاهی می بالیم

مدیر آموزش و پرورش اهر در دیدار ماهانه با بازنشستگان فرهنگی با آقایان حسین رحیمی و محمدرضا رضازاده دیدار و گفتگو کرد و از زحمات چندین ساله آنان در عرصه تعلیم و تربیت شهرستان اهر تجلیل کرد.

رمضان پور بازنشستگان آموزش و پرورش را زبان گویای تاریخ تعلیم و تربیت منطقه ارسباران دانسته و اظهار کرد: به داشتن چنین بازنشستگان عالم و فرهیخته ای در این منطقه کهن می بالیم.

قادر رمضان پور با بیان اینکه از زمان تاسیس آموزش و پرورش شهرستان اهر بیش از ۱۰7 سال می‌گذرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش اهر در ۱۰۵ سال گذشته با عناوین مختلفی همچون اداره معارف قراچه‌داغ و اداره فرهنگ ارسباران از دوره قاجار فعالیت داشته است.

وی افزود: آموزش و پرورش اهر با مدیریت این نهاد در گستره‌ ارسباران و تربیت و تعلیم معلم در ۱۸ محال قره‌داغ با بیش از یک هزار روستا نقش ممتاز و بی‌بدیلی داشته و در رشد و توسعه فرهنگی این منطقه نقش برجسته و مهمی ایفا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: چهره های بسیار ممتاز و برجسته ای از این منطقه پر و بال گشوده اند، بازنشستگی بدین معنا نیست که خدمت سی‌ساله معلمان را از یاد ببریم بلکه این خدمت مدال افتخاری بر گردن آنان است.

تصاویر بیشتر:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار