مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان درنماز جمعه سلطانیه:

تعاون یکی از مهمترین بخش های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی است

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاون یکی از مهمترین بخش های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تعاون یکی از مهمترین بخش های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در نمازجمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه 13 شهریور روز تعاون، احیاگر ارزش هایی همچون همبستگی و مشارکت اجتماعی است، افزود: تلاش های تعاونگران متکی بر معنویاتی است که موجبات همبستگی عمیق میان مردم را فراهم می سازد.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی ها از بعد اقتصادی به عدالت، ازنظر سیاسی به آزادی و از دیدگاه فرهنگی به ارزش های اخلاقی و دینی توجه دارند. تعاون در مهمترین اصل قانون اساسی( اصل 44) صراحتا یکی از بخش های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران معرفی شده است.

یوسفی درادامه با اشاره به اینکه: تشکیل تعاونی های مختلف، با درنظر گرفتن پتانسیل ها و توانمندیهای بالقوه هر منطقه، می تواند عامل موثری در رشد و توسعه اقتصادی آن منطقه محسوب گردد. افزود: شهرستان سلطانیه، بعنوان قطب میراث فرهنگی استان و کشور ودارا بودن موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و داشتن پتانسیل های فراوان در بخش های کشاورزی و صنعت، از زمینه های مناسبی برای تشکیل تعاونی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات ، بویژه خدمات گردشگری،برخوردار می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار