فرماندار شمیرانات : برای تعالی آموزش و پرورش در فضای مجازی باید خلاق باشیم

تهران(پانا)- فاطمه سیدمومن سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 در اولین روز کاری اش با حضور در فرمانداری شمیرانات با سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شمیرانات : برای تعالی آموزش و پرورش در فضای مجازی باید خلاق باشیم
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، روزشنبه22 شهریورماه 1399 فاطمه سیدمومن سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 در اولین روز کاری اش میهمان ساداتی فرماندار شمیرانات بود.
سید مهدی ساداتی، فرماندار شمیرانات ضمن تبریک انتصاب فاطمه سیدمومن و تشکر از خدمات صادق صادق پور مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه1، تلاش برای تعالی آموزش و پرورش در فضای مجازی و فیزیکی مدارس منطقه را بسیار ضروری توصیف کرد و افزود: در این زمینه باید خلاق و توانمند باشیم. حفظ آرامش روانی دانش آموزان و خانواده ها نیز رسالت و دغدغه ی ماست.
فاطمه سیدمومن نیز که امروز با حضور بهارلو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران رسما معارفه شد، در این دیدار با تاکید بر ثبات و آرامش حاکم بر مدارس منطقه و تلاش همکارانش در خانواده بزرگ آموزش و پرورش منطقه1(شمیرانات) بر کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی، علی رغم بروز کرونا تاکید کرد و با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در گفتگوی زنده با فرهنگیان، رسالت جامعه فرهنگی در شرایط کنونی را بسیار با اهمیت و خطیر توصیف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار