رخشانی‌مهر اعلام کرد:

۳۰۰ میلیارد تومان؛ پیش‌بینی اعتبار امسال نوسازی مدارس تهران

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به همراهی قابل توجه خیرین در عرصه مدرسه‌سازی اعلام کرد که ۶۰ مدارس مدارس تخریبی امسال به همت خیرین بهره‌برداری می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ میلیارد تومان؛ پیش‌بینی اعتبار امسال نوسازی مدارس تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در مراسم آغاز عملیات ساخت ۶ فضای آموزشی جدید در شهرستان شهریار به اهمیت و تاثیرگذاری نقش خیرین مدرسه‌ساز در تامین فضاهای آموزشی اشاره و بیان کرد: در ساخت فضاهای جدید این شهرستان یک فضا به همت خیر مدرسه‌ساز و دیگر فضاهای با اعتبارات دولتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم این کلنگ زنی‌ها در استان تهران تا زمانی که سرانه فضاهای آموزشی مناسب شود، تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه در سال ۹۸ سهم خیرین بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان بود، اظهار کرد: با توجه به همراهی قابل توجه خیران تخمین زده می‌شود که ۶۰ درصد کلاس‌های ‌درس تخریب شده امسال خیرساز خواهد بود، زمان تحویل پروژه‌ها متفاوت است و حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد.

رخشانی‌مهر درباره میزان اعتبارات نوسازی مدارس در استان تهران با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته در نظر گرفتیم، گفت: امسال پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان است.

شورای شهرستان شهریار شورای نمونه‌ای در کشور است

همچنین علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه افتتاحیه فضاهای آموزشی جدید در شهریار براساس قول‌هایی‌ که در شورای آموزش و پرورش به آن وعده داده شد، بیان کرد: شورای شهرستان شهریار شورای نمونه‌ای در کشور است، اگر بحث تبدیل به احسن املاک در کشور و مولدسازی املاک در آموزش و پرورش را مطرح می‌کنیم و نسبت به آن دغدغه داریم، این الگو در شهرستان شهریار به خوبی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کار گروهی و شورایی به تمام معنا را در این شهرستان شاهد هستیم که توانسته در تامین فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی نقش به سزایی داشته باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: امروز عملیات احداث ۶ فضای آموزشی شامل یک فضای خیرساز و پنج فضا با اعتبارات دولتی در شهرستان شهریار آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار