استاندارخوزستان : هتاکان به ساحت پیامبراسام (ص)می خواهند کینه در دل مردم ایجاد کنند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت :هتاکان به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت :اینها می‌خواهند کینه و نفرت در دل انسان ها ایجاد کنند تا این کینه و عداوت را گسترش دهند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندارخوزستان : هتاکان به ساحت پیامبراسام (ص)می خواهند کینه در دل مردم ایجاد کنند

غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در حاشیه تجمع اعتراضی مردم اهواز در محکومیت اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به پیامبر اکرم (ص) در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز کاریکاتوریست فرانسوی به حضرت محمد(ﷺ) اظهار کرد: در قرآن ذکر شده است شما حتی کسانی که به غیر خدا هم دعوت می کنند و کافرند سبشان نکنید بخاطر اینکه آنها مقدسات ما را نیز سب می‌کنند.
او ادامه داد: ما به مقدساتشان توهین و سب نکردیم اما آنها با نهایت وقاحت به پیامبر اسلام توهین کردند.
او دلیل این کاراشان را اینگونه بیان کرد: اینها می‌خواهند کینه در دل انسان ها ایجاد کنند نفرت ایجاد کنند تا این کینه و عداوت را گسترش دهند.
شریعتی خاطر نشان کرد: ما در عین حال که محکوم می‌کنیم و از مقدسات مان و حریم آن دفاع می‌کنیم و آنها را پاس می‌داریم،و در عین حال مراقب کارهای پیچیده و خطرناک و پنهان و آشکاری که سالها برای آن فکر کردند نیز باشیم .
استاندار خوزستان ذکر کرد:هم نسبت به این احساسات هم به این هتک حرمت ها واکنش نشان می‌دهیم و هم مراقبت می‌کنیم که اینها باعث نشود در فکر و نظر و حواس ما خلل ایجاد کنند. باید نسبت به کارهایی که در منطقه انجام می‌ شود مراقبت و از حریم و مقدسات و کتاب آسمانی و رسول آسمانی در برابر کارهای خبیثانه‌ای که انجام می‌دهند دفاع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار