مدیرکل تحول اداری و منابع انسانی استانداری:

هتاکی به پیامبر اعظم اسلام (ص) عین ضدیت با آزادی و عدالت است

خبرگزاری پانا: مدیر کل منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هتاکی به پیامبر اعظم اسلام (ص) عین ضدیت با آزادی و عدالت است.

کد مطلب: ۳۰۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، وحید محمدی تبار افزود: اهانت و هتاکی به پیامبر اعظم اسلام (ص) در کشوری که مدعی مهد دمکراسی و آزادی بیان است، خود عین ضدیت با آزادی و عدالت است.
وی اظهار داشت: آزادی تا زمانی ارزشمند است که به حقوق دیگران تجاوز نکند، اهانت به اعتقاد بیش از یک میلیارد مسلمان در سرار جهان تعارض آشکار در دمکراسی و اصل آزادی بیان است.
محمدی تبار تصریح کرد: برای دنیا ثابت شد که داعش و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه اند، رژیم صهیونیستی را ساختند تا با نسل کشی "رو به رو" به اسلام ضربه بزند، ولی دیدند بی اثر است، گروهک تروریستی داعش را منتاژ کردند تا در لباس "دین جعلی" به اسلام و دین ضربه بزنند، و "پروژه اسلام هراسی" را در دنیا تکمیل کنند.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری ابراز داشت: این"هیولای فاشیسم مدرن" به فضل پرودگار زیر چکمه های اقتدار و ایمان "جنبش های رهایی بخش" در خاورمیانه، برچیده خواهد شد.
محمدی تبار ابراز داشت: شهادت سرداران رشید سپاه اسلام توسط رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی تکفیری را محکوم می نماییم، و همچنیین اقدام زننده و هتاکانه نشریه فرانسوی بر علیه پیامبر صلح و آزادی و رسول معنویت ، عدالت و انسانیت حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم می نماییم.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار