تجمع اعتراض آمیز مردم شهرستان بجنورد در محکومیت اهانت به مقدسات اسلام

بجنورد (پانا)- مردم مومن و متعهد شهرستان بجنورد با تجمع اعتراض آمیز در میدان شهید، اهانت وقیحانه نشریه فرانسوی و توهین به کلام وحی را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تجمع اعتراض آمیز مردم شهرستان بجنورد در محکومیت اهانت به مقدسات اسلام

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دو جریان حق و باطل در طول تاریخ وجود داشتند و تا قیامت نیز ادامه خواهند داشت، اما پایان کار این دو جریان را قرآن مشخص کرده است.

امام جمعه شهرستان بجنورد اظهار کرد: نادان هایی که به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)اهانت کرده اند شعور ندارند که در واقع به تمام انبیای الهی از آدم تا خاتم توهین کرده اند، اما باید بدانند که جریان حق همیشه پیشرفت می کند و جریان باطل تظاهر به پیشرفت می کند، اما کاری از پیش نمی برد.

آیت ا...یعقوبی ادامه داد: چراغ جریان حقی را که خدا، پیامبر و کتاب مقدس او روشن کرده است با انقلاب استحکام یافته است و تاکنون ملت های مسلمان با حرکت های خروشان در حماسه های مختلف باعث روشن نگه داشتن این جریان هستند و امروز در مقابل دشمنان اسلام، قدرت بزرگی همچون اسلام و انقلاب قرار دارد و دشمنان بابد بدانند قران و اهل بیت در دل و اندیشه ما ریشه افکنده است و آنها با یک کتاب روبه رو نیستند، بلکه با یک ملت رو به رو هستند.

در پایان مراسم مردم غیور شهرستان بجنورد، رفتار سخیف آتش زدن قرآن کریم در سوئد و اقدام موهن مجله فرانسوی و نشریه تصاویر توهین آمیز پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

خبرنگار و عکاس خبر: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار