با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان؛

جلسه مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه مدیران مدارس استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون آموزش متوسطه اداره کل در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات و پیگیری های شما مدیران عزیز در این ایام نهایت تشکر را دارم.

رفیعی گفت: اولویت و تاکید ما سلامت دانش آموزان عزیز و رعایت بهداشت است و عمده فعالیتمان باید در حوزه بهداشت متمرکز شود و بعد به حوزه آموزش بپردازیم چرا که عقب ماندگی های آموزشی قابل جبران است.

وی با تاکید بر رعایت و اجرای پروتکل های سخت گیرانه بهداشتی، تصریح کرد: مدیران محترم حتما دقت داشته باشند که تمامی دانش آموزانی که وارد مدرسه می شوند ماسک و وسایل بهداشتی به همراه داشته باشند.

وی افزود: بوفه مدارس کلا تعطیل شده و فعالیتشان ممنوع است و در هیچ مدرسه ای نباید توزیع غذا و توزیع خوراکی انجام شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید کرد: محیط مدرسه بعد از خروج دانش آموزان ضد عفونی شود و ضرورت دارد این اطمینان را به والدین بدهیم که مدرسه محیطی امن برای تمام دانش آموزانی است که تمایل دارند حضوری آموزش ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار