برگزاری مراسم کلنگ زنی سالن چند منظوره هنرستان تربیت بدنی المپیک گناباد

گناباد (پانا)- با حضور مسولین گناباد، فضای آموزشی و ورزشی در هنرستان تربیت بدنی شهرستان کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم کلنگ زنی سالن چند منظوره هنرستان تربیت بدنی المپیک گناباد

حسین احمدی، مدیر آموزش و پرورش گناباد در این مراسم گفت: با افتتاح این هنرستان دخترانه در سال گذشته و استقبال بالای دانش آموزان در شهرستان و حتی شهرستان های همجوار لزوم توسعه این مکان احساس می شد.
وی افزود: با همراهی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس اداره کل و شرکت دیرگداز در راستای افزایش فضای آموزشی و ورزشی هنرستان، سالن‌چند منظوره امروز کلنگ زنی شده و انشالله در سال آینده به بهره برداری می رسد.
معاون‌پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش گناباد نیز گفت: با استقبال بالای دانش آموزان از این هنرستان، ضرورت توسعه و تجهیز این فضا در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه در سال جاری به مرحله اجرا رسید.
ابوالقاسم کرامتی ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت دیرگداز و مدیریت شهرستان به جهت اهمیت به فضای ورزشی دختران دانش آموز که از ضروریات شهرستان های کوچک همانند گناباد می باشد بیان کرد: با همت خیرین و اداره کل نوسازی در سال تحصیلی جاری اقدامات خوبی انجام خواهد شد.
عصمت بابایی مدیر هنرستان نیز ضمن تشکر از کلیه مسولین و خیرین گفت: با اتمام این فضا در سال آینده مشکل فضای آموزشی هنرستان المپیک که یکی از مجهزترین هنرستان های استان است، مرتفع خواهد شد.
کلنگ این فضای آموزشی و ورزشی با اعتبار نیم ملیارد ریال با مشارکت شرکت دیرگداز و اداره کل نوسازی استان در محل مجموعه شهید رجایی به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار