هنرستان فرخی بهشهر دستگاه ضدعفونی‌کننده به بازار عرضه می‌کند

ساری (پانا) - هنرآموزان و هنرجویان هنرستان فرخی شهرستان بهشهر دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست ساخته خود را آماده عرضه به بازار کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان فرخی بهشهر دستگاه ضدعفونی‌کننده به بازار عرضه می‌کند

با حضور صادق علی‌بیکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر و صالح طبری مدیر شبکه بهداشت و درمان از دستگاه‌های ضدعفونی کننده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولیدی هنرستان فرخی رونمایی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در بازدید از فرایند تولید دستگاه ضدعفونی کننده در هنرستان فرخی گفت: «هنرآموزان و هنرجویان توانمند هنرستان فرخی به منظور ارائه خدمات در جهت مقابله با شیوع چرخه ویروس کرونا و ضدعفونی کردن مدارس، دستگاه ضدعفونی کننده دست را ساخته و با کمترین قیمت در اختیار ادارات، مدارس و مکانهای ورزشی و ... در این شهرستان قرار می‌دهند.»

او از هنرستان‌ها خواست که در نهادینه کردن فرهنگ تولید بیش از پیش در میدان عمل باشند.

بحیی صالح طبری هم گفت: «با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع کرونا در سراسر دنیا و نیاز کشور به دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک به عنوان تجهیزی که می‌تواند در کاهش آلودگی، خصوصا مدارس در کشور موثر باشد.»

حمید تجر مدیر هنرستان فرخی توضیح داد که هر یک از دستگاه‌های تولید شده دارای گارانتی و پشتیبانی تا یک سال است و البته چنانچه کسی بدون گارانتی و پشتیبانی خریداری کند قیمت پایین تر خواهد بود.

او یادآور شد که دستگاه‌ها در کارگاه فناوری هنرستان فرخی در تابستان 99 ساخته شده است و شامل دستگاه ضد عفونی کننده پدالی PE12، دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دیواری Y19، دستگاه ضد عفونی کننده الکتروامداد MF99، دستگاه ضد عفونی کننده رومیزی TG12، دستگاه ضد عفونی کننده موبایل GT12، دستگاه ضد عفونی کننده تهویه TY6، دستگاه ضد عفونی کننده اسپلیت و کولر TAuv و دستگاه ضد عفونی کننده مسواک TMuv است.

تجر توضیح داد که دستگاه‌های PE12 - Y19 - MF99 آماده تولید است و دستگاه الکتروامداد MF99 مشابه با دستگاه Y19 است که قابلیت کار با ولتاژ بدون خطر را دارد و در مهدهای کودک، مدارس ابتدایی، فروشگاه‌های لوازم التحریر، فروشگاه‌های خانواده، دندان پزشکی، درمانگاه و بیمارستان و... قابل استفاده است.

به گفته تجر، تیم فنی ساخت این دستگاه شامل مهندس جعفری، مهندس یحیی زاده، مهندس ایمانی و تیم دانش‌آموزان سال یازدهم رشته برق صنعتی نیز شامل سید حسین حسینی، امیرعباس حسن زاده، امیرمحمد منتظر، سید مهدی موسوی عبداللهی بوده است.

در سال جاری ۱۷۰ هنرجو پسر و در پنج رشته الکترونیک صنعتی، برق صنعتی، تعمیر لوازم خانگی، تاسیسات و مرغداری صنعتی در هنرستان فرخی تحصیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار